Edukacja medialna

Rudnicka Patrycja: Moodle i co dalej? Psychologiczne właściwości internetowych środowisk edukacyjnych. W: Com.unikowanie w zmieniającym się społeczeństwie. Red. M. Niezgoda, M. Świątkiewicz-Mośny, A. Wagner. Wyd. Nomos, Kraków 2010, s. 347-356.

Długosz Piotr: Młodzież pogranicza w cyfrowej rzeczywistości. W: Com.unikowanie w zmieniającym się społeczeństwie. Red. M. Niezgoda, M. Świątkiewicz-Mośny, A. Wagner. Wyd. Nomos, Kraków 2010, s. 327-337.

Wątroba Mirosław: Wpływ mediów na dziecko. Prawne i społeczne mechanizmy ochrony. W: Com.unikowanie w zmieniającym się społeczeństwie. Red. M. Niezgoda, M. Świątkiewicz-Mośny, A. Wagner. Wyd. Nomos, Kraków 2010, s. 356-366.

Siuda Piotr: Cyberreligia – powstanie religijnych społeczności wirtualnych. W: Com.unikowanie w zmieniającym się społeczeństwie. Red. M. Niezgoda, M. Świątkiewicz-Mośny, A. Wagner. Wyd. Nomos, Kraków 2010, s. 284-293.

Koszembar-Wiklik Małgorzata: Advertainment i marketing wirusowy – nowe formy komunikacji z odbiorcą. W: Com.unikowanie w zmieniającym się społeczeństwie. Red. M. Niezgoda, M. Świątkiewicz-Mośny, A. Wagner. Wyd. Nomos, Kraków 2010, s. 317-326.

E-enjoy ICT Quality Book. Towards European Standards. Ed. Z. Nawrat. M-Studio, Zabrze 2010.

Folkerts Jef: Playing Games as an Art Experience: How Videogames Produce Meaning through Narrative and Play. In: Emerging Practices in Cyberculture and Social Networking. Ed. D. Riha, A. Maj, Rodopi, Amsterdam-New York 2010, p. 99-117.

Riha Daniel: The 3D Virtual Library as a Value-Added Library Service. In: Emerging Practices in Cyberculture and Social Networking. Ed. D. Riha, A. Maj, Rodopi, Amsterdam-New York 2010, p. 119-134.

Thomas Theodoros: Learning New Literacies through Machinima. In: Emerging Practices in Cyberculture and Social
Networking. Ed. D. Riha, A. Maj, Rodopi, Amsterdam-New York 2010, p. 135-147.

Sztumski Wiesław: Ku społeczeństwu niewiedzy i dezinformacji. „Transformacje”. 2007-2008, nr 51-57, s. 135-148.

Kryszczuk Maciej D.: Podział cyfrowy – nowy wymiar zróżnicowania społecznego? „Transformacje”. 2007-2008, nr 51-57, s. 160-180.

Maj Anna: Transformacje wiedzy. Idee wiki, commons i social bookmarking oraz ich wpływ na redefinicję pojęcia. „Transformacje”. 2007-2008, nr 51-57, s. 181-198.

Limanówka Agata: Internet i gry komputerowe – pozytywny i negatywny wpływ gier na ich użytkowników. Realizacja potrzeb graczy poprzez uczestnictwo w grach. „Transformacje”. 2007-2008, nr 51-57, s. 216-239.

Reklamy
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: